Kerstcondities
Meer verzenddagen
In december versturen we op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.
Meer ophaaldagen
In december kan je je pakjes ophalen op dinsdagen en donderdagen tussen 13:00 & 19:00.
Er zijn extra ophaaldagen op maandag 23/12 en 30/12.
Verlengde retourperiode
Alle bestellingen geplaatst in december 2024 kunnen geretourneerd worden tot en met 15 januari 2025.
Waar kan ik Wolvis kopen?
Pop-up Gent
Van zaterdag 21/12 tot en met dinsdag 24/12 kan je Wolvis shoppen bij Blommm (Krommewal 1, Gent).
Verkooppunten
Ga langs bij één van onze verkooppunten. Vind een verkooppunt in jouw buurt hier.
Ophaling
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Ja, dat kan! Kies gewoon de ophaaloptie bij het afrekenen.
Wanneer?
Je kunt je bestelling ophalen op dinsdag en donderdag tussen 13:00 en 19:00.
Waar?
Tapuitstraat 9, 9000 Gent
Je bestelling ligt op jou te wachten in het houten rek in de inkom van ons gebouw (MAAKET).
Waar kan ik mijn bestelling ophalen?
Je pakket zal voor voor je klaar staan in houten rek in de inkom van het MAAKET-gebouw, vlakbij de Wiedauwkaai (Tapuitstraat 9, 9000 Gent).
Zodra je pakket is ingepakt, ontvang je een e-mail met alle praktische informatie en een persoonlijke toegangscode om de deur van het gebouw te ontgrendelen.
Let op: Bestellingen kunnen alleen worden opgehaald op dinsdag en donderdag tussen 13:00 en 19:00.
Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?
Je kunt je bestelling elke dinsdag of donderdag ophalen tussen 13:00 en 19:00.
Wanneer alle items in je bestelling op voorraad zijn, wordt je pakket klaargemaakt voor afhaling op het eerstvolgende geplande ophaalmoment (bv. dinsdag of donderdag).
We zullen je per e-mail informeren zodra je bestelling is ingepakt en klaar is voor afhaling.
Wanneer zal mijn pre-order klaar zijn voor afhaling?
Zodra het pre-order item bij ons in de studio aankomt, beginnen we onmiddellijk met het inpakken van je bestelling. De verwachte aankomstdatum staat vermeld op de productpagina.
Je ontvangt een ophaalbevestiging zodra je bestelling is ingepakt en klaar is voor afhaling.
Houd er rekening mee dat elke bestelling met een pre-order item pas zal worden verwerkt van zodra alle items beschikbaar zijn, tenzij anders vermeld.
Ik kan mijn pakket niet ophalen tijdens de ophaalmomenten. Wat moet ik doen?
Om logistieke redenen is het niet mogelijk om een persoonlijk afhaalmoment aan te vragen. Vraag iemand anders om je pakket op te halen of haal het de week erna op.
Het is me niet gelukt om mijn bestelling tijdens het afhaalmoment op te halen. Wat gebeurt er nu met mijn pakket?
Geen zorgen, we leggen je pakket veilig terug in onze studio en leggen het volgende week weer op de afhaalplank. Je kunt dus gewoon langskomen op een later afhaalmoment (bv. dinsdag of donderdag).
Pre-orders
Wat is een pre-order en hoe werkt het?
We werken nauw samen met kleine familiebedrijven en om overproductie te vermijden, produceren we in kleine batches. Dit betekent echter ook dat als een bepaald item erg populair is, we het misschien niet op tijd kunnen aanvullen voordat het is uitverkocht.
Een pre-order stelt je in staat om een item te kopen dat momenteel in productie is en binnenkort in het Wolvis studio arriveert. Zodra het pre-order item in ons magazijn aankomt, beginnen we onmiddellijk met het inpakken van je bestelling.
Het goede nieuws is dat je door te pre-orderen één van de eerste zult zijn die het item ontvangt zodra het beschikbaar is!
Vragen over verzending en levertijden van pre-order items vind je onder het onderwerp verzending.
When will my pre-order be shipped / available for pick up?
Zodra het pre-order item bij ons in de studio aankomt, beginnen we onmiddellijk met het inpakken van je bestelling. De verwachte aankomstdatum staat vermeld op de productpagina.
Je ontvangt een verzend-/ophaalbevestiging zodra je bestelling is verwerkt.
Houd er rekening mee dat elke bestelling die een pre-order item bevat pas zal worden verwerkt zodra alle items beschikbaar zijn, tenzij anders vermeld.
Mijn pre-order duurt langer dan de geschatte leverdatum. Wat moet ik doen?
Wij doen onze uiterste best om onze geschatte leverdatum te hanteren, maar maar door onze kleine en lokale productie kunnen er van tijd tot tijd vertragingen optreden. Als pre-order vertraging heeft opgelopen, kun je een e-mail van onze klantenservice met een bijgewerkte leverdatum verwachten.
Wat gebeurt er wanneer één van de stuks in mijn bestelling een pre-order item is?
Elke bestelling die een pre-order item bevat, wordt pas verzonden wanneer alle items beschikbaar zijn, tenzij anders vermeld.
Als je de op voorraad zijnde items eerder wilt ontvangen, neem dan contact op met info@wolvis.be. Houd er rekening mee dat er mogelijk extra verzendkosten in rekening worden gebracht.
Verzending
Wat is het verzendbeleid?
Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail waarin staat dat we je bestelling goed ontvangen hebben. We verzenden bestellingen twee keer per week, meestal op dinsdag en donderdag. Zodra we je bestelling hebben verwerkt, ontvang je een e-mail met trackinggegevens of afhaalinstructies.
Let op: Verzendkosten worden niet terugbetaald in het geval van retourzendingen.
Hoeveel kost de verzending?
De verzendkosten worden bepaald op basis van het leverdadres. De verzendkosten worden berekend en toegevoegd aan je totaalbedrag tijdens het afrekenproces.
Een volledig overzicht van de verzendkosten per land vind je hier.
Wanneer zal ik mijn bestelling ontvangen?
We verzenden bestellingen twee keer per week, meestal op dinsdag en donderdag.
Leveringen binnen België
• Bpost: 1 - 2 werkdagen
• CargoVelo: 2 - 5 werkdagen
De levertermijnen voor leveringen buiten België vind je hier.
Houd er rekening mee dat dit tijdsindicaties zijn en dat deze pas gelden nadat je bestelling is verzonden.
Pre-order items zijn niet beschikbaar voor verzending op het moment van aankoop. De geschatte verzenddatum voor je pre-order item(s) wordt vermeld in de productbeschrijving. Houd er rekening mee dat, tenzij anders vermeld, elke bestelling die een pre-order item bevat, pas wordt verzonden zorda alle items beschikbaar zijn.
Wanneer wordt mijn pre-order verzonden?
Zodra het pre-order item in onze studio aankomt, beginnen we onmiddellijk met het inpakken van je bestelling. De geschatte verzenddatum voor je pre-order item(s) wordt vermeld in de productbeschrijving.
Zodra we je bestelling hebben verwerkt, ontvang je een e-mail met trackinggegevens of afhaalinstructies.
Houd er rekening mee dat, tenzij anders vermeld, elke bestelling die een pre-order item bevat, pas wordt verzonden zodra alle items beschikbaar zijn.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Of je je bestelling kan volgen hangt af van de verzendmethode die je selecteerde:
Bpost
Ja, zodra we je bestelling hebben verwerkt, ontvang je een e-mail met trackinggegevens. Je kunt je bestelling op de voet volgen via het track & trace portaal van Bpost.
CargoVelo
Nee, helaas nog niet. Zodra we je bestelling verwerkt hebben, ontvang je wel een update van ons. CargoVelo liet ons wel weten dat ze achter de schermen bezig zijn met het ontwikkelen van een track & trace module.
Afhalen
Zodra we je bestelling hebben verwerkt, ontvang je een e-mail met afhaalinstructies.
Ik gaf het foute verzendadres in. Wat moet ik nu doen?
Geen zorgen, zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we het verzendadres nog wijzigen. Geef ons even een seintje op info@wolvis.be en dan passen we het adres voor je aan.
Als je bestelling al verzonden is, kunnen we helaas niets meer doen. We raden je aan contact op te nemen met de vervoerder.
• Bpost: contact
• CargoVelo: contact
Retourneren & terugbetalingen
Ik heb een beschadigd product ontvangen.
We streven ernaar om steeds de hoogste kwaliteit te leveren. Als, ondanks onze kwaliteitscontroles, een artikel defect blijkt te zijn, neem dan contact op met ons op via info@wolvis.be.
Zorg ervoor dat je e-mail volgende informatie bevat:
• uw bestelnummer
• een beschrijving van het probleem
• afbeelding(en) van het defecte artikel
We sturen je meteen een nieuw artikel op en bezorgen je een retouretiket voor het beschadigde artikel.
Ik heb een fout artikel ontvangen.
We verpakken al jullie bestellingen met veel liefde en zorg, maar soms loopt het al eens mis, waarvoor onze oprechte excuses.
Neem contact op met info@wolvis.be
We sturen je meteen het correcte artikel op en bezorgen je ook een retouretiket voor het foute artikel.
Hoe lang heb ik de tijd om een artikel te retourneren?
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van de items retourneren. De items moeten onbeschadigd, ongedragen, met labels eraan en in de originele verpakking geretourneerd worden.
Als er resten van make-up, deodorant of andere vlekken of verontreinigingen op de producten zitten, kunnen we de retourzending niet accepteren.
Hoe werkt het retourproces?
Ben je om een of andere reden niet tevreden met je aankoop? Het enige wat je hoeft te doen, is de items ongedragen, met labels eraan en in de originele verpakking terug te sturen. Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst van de items retourneren.
Als er resten van make-up, deodorant of andere vlekken of verontreinigingen op de producten zitten, kunnen we de retourzending niet accepteren.
Retouradres:
Wolvis
Tapuitstraat 9
9000 Gent
Welke opties zijn er voor het retourneren van mijn item(s)?
1. Retour per post
Je kunt ervoor kiezen om je pakket te retourneren via een verzendbedrijf zoals Bpost of DPD, etc. In de originele verpakking waarin het item werd geleverd, vind je een pakbon met het retouradres erop. Voeg de pakbon bij de te retourneren items en stuur het pakket voldoende gefrankeerd terug.
2. Afleveren bij de Wolvis Studio
Je kunt ook langskomen in onze studio om het artikel zelf te retourneren of te ruilen. In dit geval hoef je geen retourkosten te betalen. Laat ons even weten via info@wolvis.be wanneer je langs wilt komen.
Hoeveel kost een retourzending?
De kosten van een retourzending zijn afhankelijk van de retourmethode die je gebruikt.
Je kunt je bestelling per post aan ons retourneren (1) of zelf afgeven bij de Wolvis studio (2).
1. Voor pakketten die per post worden geretourneerd hangt de prijs af van waar je bent gevestigd en welke vervoerder je kiest. Retourzendingen zijn op eigen kosten en risico.
2. Als u ervoor kiest om het pakket zelf af te geven in de Wolvis studio hoeft u geen retourkosten te betalen.
Retouradres
Wolvis
Tapuitstraat 9
9000 Gent
België
Klik hier voor meer informatie over ons retourbeleid.
Ik heb geen retourdocumenten. Wat moet ik doen?
Geen zorgen, stuur ons gewoon een e-mail (info@wolvis.be) met je ordernummer en wij helpen je verder!
Krijg ik een terugbetaling?
Ja, als de geretourneerde artikelen in ongebruikte en onbeschadigde staat teruggestuurd worden, ontvang je een terugbetaling. Als het artikel beschadigd is of er resten van make-up, deodorant of andere vlekken op zitten, kunnen we de retourzending niet accepteren en zal je dus ook geen terugbetaling ontvangen.
Een terugbetaling wordt binnen 14 dagen uitgevoerd, gerekend vanaf de dag dat we je pakket hebben ontvangen. De terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt voor de aankoop. Verzendkosten zijn voor eigen rekening en worden van je terugbetaling afgetrokken.
Waneer kan ik de terugbetaling verwachten?
We proberen je terugbetaling zo snel mogelijk te verwerken. Gewoonlijk wordt de terugbetaling uitgevoerdbinnen 14 dagen nadat we de geretourneerde items hebben ontvangen. De terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt voor de aankoop.
Worden de verzendkosten terugbetaald?
Verzendkosten worden enkel terugbetaald als je:
• een ander product hebt ontvangen dan je hebt besteld.
• een beschadigd product hebt ontvangen.
Ruilen
Kan ik een artikel ruilen?
Een artikel omruilen is logistiek een beetje ingewikkeld, daarom zijn er twee mogelijkheden:
1. Omruilen in de Wolvis studio
Kom langs in onze studio en kies ter plaatsen een ander artikel. Je kan er rustig al je favorieten passen en we staan je graag met raad en daad bij. Laat ons even weten via info@wolvis.be wanneer je zou willen langskomen.
2. Omruilen per post
Helaas is het niet mogelijk om een artikel om te ruilen via het retourformulier. Stuur het artikel dat je wilt ruilen naar ons terug, en plaats een nieuwe bestelling via onze webshop.
Heb je in je oorspronkelijke bestelling een cadeaubon of kortingscode gebruikt?
Laat het ons weten via info@wolvis.be, dan kijken we of we deze kunnen overzetten naar je nieuwe bestelling.
Stuur ons een berichtje
Heb je het antwoord dat je zoekt niet gevonden? Stuur ons een bericht en we nemen binnen 48 uur contact met je op.